28 December

28 December idag då. Bara tre dagar kvar på detta år. Och snrt är det brölopp med, storasyster Linda och Bobby ska gifta sig :D Och jag ska vara brudtärna :) I min fina ROSA klänning :)

Den här dagen då:
Började med att jag vaknade vid ungefär 10.00, kollade lite på TV (Repris av Fame facotry :P) Sedan ringde jag Micaela, och vi tjötade lite, efter det ringde vi upp Jenny, men hon låg och sov, så henne väkte vi haha. Bestämde att vi skulle ta oss en tripp till Överby, idag igen haha :P Men man hittar alltid något där. Jag köpte mig en nagelfil, och en svart skjorta :) Tjusigt. Sedan bar det av hemmåt till mig för att sjunga Singstar :D Det gick ju jätte bra haha INTE :P Mne men, imorgon blir det riktigt Singstar kväll :D Efter det åkte jag, Micaela och Anna och tränade. Mötte Anna där. Fy vad kallt det är ute förrästen, och glashalt :S Så det tog sin lilla tid att komma till träningen. Men vi kom fram tillslut.
Efter träningen sen så satt vi där och slöa lite, haha :P Sedan bar det av hemmåt, men nu hade vi bestämt oss för att leda cyklarna. Ville ju inte halka igen. Jag har ju erfarenhet av det :S Gjorde Ost och skink paj när jag kom hem :D Mums. Sedan grejade jag lite med datorn, för pappa har formaterat om min data, så nu är den inte lika seg längre. Skönt. Och nu ska jag snart forsätta sy fas knapparna på min jacka :) Sitter här med ansiktsmask nu :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback