30 December

30 December
Sista dagen imorgon då på 2006.

Min dag idag:
Började med att jag vaknade först vid nio, men sen råkade jag sommna om, och vakna vid 10.10 fööööör sent, för jag skulle vara hos Carro 10.15 för träning. Men kom vid 10.30 hon undrade vart jag tagit vägen.
Blev gymmet idag då. Lite segt på lördagsmorgonen. Sedan cyklade/gick vi hem i ösregnet. Usch vad det regnade. Hem gjorde mig i ordning. Sanbbt iväg till farfar och margit med mamma och pappa för att äta och fika.
Sedan bar det va ner till stan med Carro. Vi hade en timme på oss så det blev ju lite impulsgrejer :P
Carro hade ju problem att välja vilket naglack hon skulle köpa så hon köpte båda :D Hon skulle ju även ha en guldkedja, och så hittade jag ett, som va sönder fast inte det som hon skulle ha, så hon köpte det och JAG stajlade om det :D Blev jägtte bra. Eller hur Carro? Sedan bar det av hem till henne, lite nagelvård haha och ansiktsmask och sånt grejs, Shit den blåbärsmasken va ju lite läskig. blev typ röd lila :S Och luktade plejdo :S Men det blev ju bra till sist. Skulle ju greja hårte med, men det gick inte så bra hihi. Antingen blev lockarna för stora eller för små och så kronglade det bara, så vi struntade i det. Haha. Vid ungefär 19.00 ringde Disa, och vi gick för att möta henne, för att sedan gå vidare till Meddo, dags för solning :) Och när vi va där och jag kommer ut från solariet så var det helt svart, för dem hade tydligen stängt :S Och så kommer det en kille som med skulle sola, undra om det funka. Sedan gick Disa hem till sig och jag och Carro till henne, jag hämtade mina grejor och sedan kom mamma och hämtade mig och vi körde Carro till Mikaela.   
 

Har duschat och så nu, och gjort varma mackor :) Grejsa naglarna lite till hihi. Och snart får jag nog ta och lägga mig för måste gå upp tidigt imorgon om jag ska hinna med allt till bröloppet. Stressigt värre.
Och vid halv tre bär det av ner till Göteborg, hämta min klänning och så och sedan till kyrkan.

Endast en dag kvar till 2007


Pussis

Kommentarer
Postat av: Carro

AAAH! vad hemsk du är som har gjort att man kan klicka upp bilden haha :P!

2007-01-03 @ 00:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback