Annandag Jul

Hej.
Har varit ute på Överby en sväng idag med mamma och pappa. Jittade inget, var så himla mycket folk med. Men jag lämmnade iaf tillbaka ett linne som jag hade köpt. letar efter skor till bröloppet, men finns inga sånna som jag vill ha :S Så nu börjar det bli lite panik faktiskt. Har ju ett par i reserv iaf. Åkte till stan med en snabbis men hittade inget där heller. Måste skriva klart svenska grejen med. Skulle lämmnat in den i fredags men blidde inte så, har ju haft praktiken och hann inte lämmna in den då. Så jag får väll skicka den eller nått. Det löser sig. Sedan blir det träning med Carro och Jenny. Och efter det får jag se vad jag hittar på. Blir nog rätt lugnt. Ska äta snart med.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback