Denna dag.

Hej. Den här dagen har varit rätt seg. har för det mesta bara tagit det lugnt. Gick upp rätt sent hehe. Sedan gjorde jag mig i ordning. Och när pappa hade slutat jobbet åkte vi ut till Etage. Köpte mig en svart klänning :D Och efter det så åklte jag och Carro och tränade. Gick ju inte för bra att cykla till träningen skulle skutasa Carro med, men det var jätte halt, så vi prommenerade den mesta vägen :P Träffade Disa påvägen hem sen, stog och tjötade med henne en stund. Sedan skyndade jag mig hem, skulle kolla på en film på 5:an :D Jätte bra. Hjälpte pappa att vika tvätt med :D Duktigt. Tjöjtat med Jenny i telefon med hehe :D Sedan har jag bara tagit det lugnt. Tänkte att jag skulle lägga mig och nana nu. Funderar på att se på svensson Svensson eller nått :)


Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback