Fredag kväll.

Blev en tripp först till stan, och sedan en snabbis till siba med Jenny och Kucas. sedan efter det tog jag bussen hem. Skulle gentligen tänat men blidde inte så. Micaela kom vid kvart över fem och skulle till hemköp, men väntade på Jenny som kom 1 timme försent haha :P Och sen när vi möter henne där, så står hon och kollar på klockan för vi va några minuter sena, och hon va en timma sen haha :P Köpte lite gott o ch sedan till mig för att sjunga Singstar, och Jenny hon blev lite sur för att hon inte fick va den blå, (den som sjunger först) haha :P Surpuppa :P Hehe Hon är rolig hon. har nu sjungit i ungefär 3 timmar hehe, forfarande lika kul, men endel låtar flippar man ur haha. Jag och Micaela sjunger så fint på Shut Up, när hon rappar :P Just nu står dem och sjunger Stop med Jamelia :D AJJJJ MINA ÖRON haha.

Hej så länge.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback