Fredag

Usch i morses orkade jag verkligen inte gå upp. hade lite ont i halsen med faktiskt. Men jag tvingade mig till jobbet. Väl där  så åt jag frukost direkt typ, sen var det dags att börja grejsa matn, dem andra tyckte att det va jätte stressigt, men jag är va med hur det är i skolan när man vet att gästerna har kommit då får alla typ panik haha :P Men men. Gjorde jultallrikar idag, och en god broccoli och skink sås Mums :D

Efter jobbet gick jag och pappa och köpte gran :) Jag valde, och han som sålde tyckte att jag valt en fin gran haha :P Men när jag skulle bära upp den ringde Jenny preics och det va inte speciellt smidigt att prata i telefon sammtidigt så jag tappade granen ner för trappan haha.


Sedan var det snabbt att göra sig i ordning, för en tur till siba med Jenny idag igen, går inte så bra med dessa julklappar känner jag :S Sedan hem till jenny, och efter det en snabbis på stan. Köpte två tröjot. Efter det åkte vi hem till mig åt tacos och viare till Emelie där Micaela va för vi skulle kolla på Film :) b
Bring it On Everything or nothing eller nått :) Väldgit bra var den.
Satt och kollade runt lite på ZTV och tjötade :P Sedan bar det av hemmåt.
Och självklart hade jag glömt mina nycklar så pappa fick komma ner och öppna.
Sedan upp, jag klädde granen :D Den blev jätte fin :)
Och här sitter jag och skriver, chattar med Anna och Jenny med.
Men snart ska jag nana. Träning i morgon bitti.

God natt, sov gott.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback