Göteborg

Hej.
vaknade rätt sent idag för att vara jag. 11.00 typ hehe. fast jag gjorde mig inte iordning förrän kl:14.00 typ haha. Då åkte jag och pappa ner till Göteborg. Hälsade på systern Linda och hennes pojkvän Booby :D Hihi Dem har flyttat. Men innan det en sväng till IKEA köpt lite ramar kuddar och sånt. Det var jätte fint hemma hos dem :) Även fast dem inte har kommit i ordning riktigt än men ändå :)
Ska ju bli moster med :) Hihi. Vi fikade lite och sånt. Trevligt :)
Sedan bar det iväg hemåt, regna jätte mycket. Hem åt tacos och så. Tagit det lugnt idag. Har varit väldigt trött. Blir så när jag inte är van att gå upp så tidigt på veckorna. Praktik i 4 veckor :S
Ögoninflammationen sitter kvar :S Usch jobbigt detta.

Men nu ska jag snart nana. TYrött.

Puss och god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback