Helgen

I fredags va jag Joahnna och Micaela på siba. jag köpte bara ett rött skärp :)
Va vi lite överallt haha :P Sedan åkte vi hem till mig och frägade håret på Micaela :) Det blev riktigt bra, jag och Johanna riktigt hårfrisörskor haha. Sedan efter ett tag kom Anna och Jenny. Tog det bara lugnt. Sedan var det att nana.

Lördag. Jag och jennifer va på gymmer på morgonen. Sedan hem och gjorde mig i ordning. Skulle till Göteborg till Linda och Bobby. Dem har fått det jätte fint nu. va deär hela dagen. Skulle gentliogen varit med jenny och Anna men blidde inte så för, vi kom hem så sent.

Söndag har bara tagit det lungt idag, väldigt trött. Sen på kvällen va jag och ränade. Bas :) Hehe Hem åt tacos. Varit en lugn helg. Hehe

Men nu måste jag nana snart. Två veckor kvar på praktiken. Börjar 7 varje morgon.

Puss och Gos natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback