Idol final :)

Hej Hej

Va inte på praktiken idag. Kunde inte öppna ögonen när jag vaknade i morses.
Dem var helt igentäppta. Fick badda med vatten för det va något i ögat som typ runnit ut eller nått och så har löa det torkat och så fastande typ ögat där eller nått. Jätte läskigt :S Ögoninflammation eller nått. Har aldrig haft det förut så jag vet inte riktigt. :S Va bara på siba en stun med pappa. Köpte mig en skojorta, ett par röda stövlar :) Men vet inte hur jag ska göra, om jag sk abehålla dem eller lämmna tillbaka, jaja det återstår att se. Sedan handlade vi lite på Coop. Sedan åkte och hämtade Jenny. Hem till mamma och hämtade Hampus. Eller först så kom Micaela och vi gick ner och köpte godis :D Och sen var det att hämta Hampus och så snabbt upp till pappa, för Idol började ju. Och när vi kom hade Emelie kommit med, och då var det dags för årets final av Idol :) Heja Erik Heja Erik :D han va ju bäst Hejade på honom men så blev det inte för Marcus vann :S Okej han är bra, men jag tyckte Erik skulle vinna faktiskt. h
Han har utecklats så himla mycket under Idol tiden.
Men så blev det inte han kommer få skivkontrakt ändå. Sen gick Jenny, Micaela och Emelie.

Nu sitter jag här jätte trött men orkar inte gå och lägga mig :S
Jätte trött och ögonen rinner och gör ont. Jobbigt med ögoninflammation :S

Ska nana nu.

Puss och god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback