Julafton :D

Gårdagen bestod av att, jag först vaknade och tog på mig, sedan åkte jag, Carro och Micaela och tränade. Lite rasslig i halen men det gick bra. Sean var det hem snabbt och gjorde mig i ordning, sedan var det dags att åka till Överby med Carro och Micaela. Dem sista julklapparna skulle inhandlas. Blev även lite julklappar till mig själv med hihi. Vi var allt där ett bra tag. Sedan bar det av hem till Carro en stund. Micaela gjorde ordning i Carros smyckesskrin, och jag slog in mina paket. :) Efter edt kom pappa och hämtade mig och Micaela och jag åkte sedan upp till stugan. Där blev det Bingolottos Uppesittarkväll :D Jag vann faktiskt 100 kr och en ny lott :) Efter bingolotto sommnade jag. Va jätte trött. Vaknade sedan av att min mobil ringde, skulle ju upp och träna idag. Blev en god julfrukost :D Gröt och macka och te :D Mums. Sedan körde Linda ner mig till stan och vi hämtade upp Carro och Micaela, som också skulle med och träna. Alla vi hade rött på oss.Tjusigt, men jag och Carro hade även en fin tomtetofs och rött diadem :D Var jätte mycket folk, fullt, till och med mer.Sedan kom mamma och hämtade oss. Upp till stugandär det blev lite stressigt. Skulle greja maten, slå in paket, och göra mig i ordning. Men jag hann :D Julklappsöppning med. Kul med paket :) Blev lite allt möjligt. Och nu sitter jag här, ska snart dra mig till TV:n Svensson Svensson next :D Farfar, Margit, Mormor, Morfar, Linda, Bobby och ennert är här med :)

God Jul :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback