Juldagen

Hej.

Juldagen absolut den tråkigaste dagen på hela året, hehe. så seg dag. Finns inte mycket att göra och inte så mycket öppet heller. Men men, imorgon börjar iaf mellandagsrean :D Alltid lika roligt att gå ut i affärerna och kika runt :D Fast det kommer bli väldigt mycket folk. Och alla som knör, kommee nog bli lite lätte förbannad. Blir kanske träning imorgon med. Får se hur det blir. Idag kanske det blir prommenad med Ida och Carro. Nu sitter jag här ioch snörvlar förkyld med, som vanligt på lovena. Slå¨r alltid in då. Men jag börjar ju vänja mig som sagt.
Men nu ska jag dra mig.

Update: jag, Ida och carro va då ute och tog oss en prommenad. Sedan bar det av till SUPERMARKET haha, även kallat Matmor. Där skulle vi köpa massa gott och onyttigt haha :P Chips och godis :P Mums. Men vi hade viss aproblem med att få upp påsen med, blev ju inte lättare av att vi skrtatta hela tiden heller :P Sedan bar det av hem till Ida där vi satt och babbla. Efter ett tag kom även Jennifer. hade en liten show för oss :P haha du är rolig du Jennifer. Vid ungefär 11 kom pappa och hämtade mig. Åt lite och så sen så var det sängen, trött. 
 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback