Lördag

Lördag: Började med att jag vaknade kl:08.30, Carro ringde och vi bestämde när vi skulle åka till träning.
Först va vi på ett pass, sen fick det bli gymmet. satt och slöade lite, sen bara det av hemmåt. Väl hemm duschade jag och gjorde mig i ordning. Sen bara det av ner till stan för att möta Carro, Disa och Mikaela. Vi skulle baka pepparkakor och mozatrkulor :D Skojsigt (bilder kommer) Efter att vi köpt allt vi behövde bar det av hemmåt till Mikaela. Bakade pepparkakor och hade det trevligt :) Julmusik med, för att få den rätta julstämmningen, nu när det inte är någon snö ute :S Den måste ju komma innan jul, och det är ju om en vecka. Peppparkakorna blev jätte goda :) Jag och Carro gjorde fina rosor i marsipan med :) Sedan åkte jag hemmår för att möta Jenny.

Pepparkakorna

Bakning

Carro & Mikaela


Gjorde lite mat, och gjorde i ordning mig. Sen körde pappa upp os till Anna, och sen efter en rundtur i hennes hus, så kom Stina och Hanna. Ringde runt till massa folk för att veta vart vi skulle ta vägen. Skulle till någon Alexander men där fick vi inte komma in, stog typ där utanför i hundra år. Men när vi skulle gå från Anna till bussen hade vi lite bråttom för att inte missa bussen. Väl på bussen var det massa folks om tydligen också skulle till honom. Men först skjulle vi till Patrik, men så blidde det inte. Så efter att vi varit hos Alexander så tog vi bussen till stan. Jag, Jenny, Lucas, Hanna och Stina gick till tre lukor och åt haha. Sen blev vi lite sugna på glass med så vi gick till Max. Och gud va god den glassen va, eller hur Jenny? Marshmallows och chokladsås :) Mums. haha sölade ju inte lite heller men det gör INGET haha.

Flickorna

Söndag: Ligger här i sängen nu med datan i knät och föröker vakna hehe. Lite trött. men måste snart gå upp, ska till farfar och Margit och äta. Och sen kanske det blir en tur på stan eller siba får se på det, måste ju köpa julklappar ahh, får panik nu, inte köpt en enda :S Så nu är det lite stressigt. Men det löser sig :D Hoppas jag. Sen blir det att packa och så ska till mamma, varit hos pappa denna veckan. Och efter det träning skulle jag väll tro. Carro vi måste ju inhandla vad vi ska ha på oss på Julträningen hehe :D Inga kommentarer :P
Nä nu ska jag dra mig uppp ur sängen. Skriver mer sen.


Update: Var och åt hos farfar och margit. Och så fikade vi lite. Jag va så himla trött så jag sommnade i soffan :) Sov i 1 ½ timma. Gott. Sedan bar det av ut till siba med papa, för att köpa vinterjacka, har inte hittat en förrän idag. Så det var bra. Kolladd runt lite där köpte faktiskt två julklappar med. Dem enda jag har köpt :S Så nu blir det att köpa den här veckan :)
Sedan åkte jag och Jenny och biffade lite på gymmet Haha :) Va lite halvt sega idag. Men på vägen dit då när jag cyklade, var det ju jätte halt, så vad gjorde inte jag då. Jo jag rammlade och slog i rumpan och armbågen :S Fy fan vad ont det gjorde. Sån tur var va det ingen bil eller någon i närheten, eller bara en som precis åkt förbi. Så jag cykalde inte hem pappa fick hämta mig. Lite segt på gymmet då, men det gick bra. Haha Nu sitter jag hä'r ska snart till mamma. Kolla på One Tree Hill som jag har spelat in :D


Pussis

Kommentarer
Postat av: Carro

nee din stackare rammla du? :( ( hade jag velat se :P haha, ne förlåt men ajdå. gick de bra?)

Postat av: Stina

haha... roliga bilder!! :P

2006-12-29 @ 22:33:13
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback