Måndag, Tisdag

Hej Hej.
På Jobbet igen efter en lugn helg. började kl:07.00 som vanligt. Gick faltiskt rätt snabbt igår på jobbet.
Dem första dagarna va verkligen sega, men nu börjar man komma in i det oich då går det bättre.
Sedan bar det av ner till stan, v'äntade på Jenny för hon hade inte slutat och sen gick vi runt på stan en sväng. Jenny köpte julkklapp till sin mamma och pappa men jg hittade inga julklappar :S Usch jobbigt med detta, det är så svårt vad man ska köpa. Alltid ute i sista stund. Sedan bar det av hemmåt för träning med Carro. Medel blev det. Stressigt dit, sen när vi skulle gå in hade dem redan börjat, såå pinsamt. Sedan var det hemmåt till mamma, hon ville ha popcoprn :D Hon hade rammlat och slagit i armen och hade jätte ont :S Usch. Stackars mamma. Sedan hem gjorde lasagne, ochh kollade på Cityakuten. Efter en stund var det läggdags.

Tisdag.
Jobbetdå. Sedan hem snabbt. jag och pappa åkte ut till Siba en sväng. Hittade inget :S Eller jo, en hårinpackning blev det. :) Sedan hemmåt bytto om, och jag, Johanna, Carro och Micaela cyklade iväg till träningen. Idag var det medel 75. Nu sitter jag här med slingor i håret, hade tänkt att bli lite blondare :D Får la se hur det blir.
Nä nu måpste jag gå och skölja ur det.

Ha det bra. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback