Onsdag Torsdag

Torsdag

Nu sitter jag här och skriver igen.
I morses ville jag verkligen inte gå upp :S Var jätte trött. Hemskt att gå upp så tidigt, eller det är tidigt för mig iaf hehe :P

Kom hem för typen och en halvtimma sen eller nått. va och tränade med Jenny och Carro. Vi körde gymmet :D Gött. Provade massa nya maskiner med. Haha Jenny bara men vad är det här, den provar vi haha :P

Men innan gymmet så blev det en sväng på siba :D Självklart, Det var ett tag sen vi va där jag och Jenny, brukar vara där JÄMT förr haha. Måndagssvängarna hehe :D Jenny köpte julklapp till Julia och Richard. Men jag hittade inget som vanligt :S Kommer vara ut i sista minuten. Jobbigt. Svårt att hitta till alla. men men så är det. Nu sitter jag här och har precis ätit varma smörgåsar, eller förlåt Carro "varma mackor" haha :P Måste la snart släpa mig till sängen, upp tidigt imorgon med. Nu är det bara en vecka och en dag kvar på praktiken. Sen är det jul. Och INGEN snö :S Kan det inte komma lite iaf. Vet inte vad jag önskar mig. Svårt. Får väll se.

Onsdag
Igår blev det ut en svänga och handla med pappa. fick vänta på han för han fick åka till akuten :S Han har fått något i ögonen, helt illröda :S StackareSedan satte jag mig på cykeln och cyklade ner till Carro. Aerobic/Step som gällde :) Sista gången innan terminen. Efter det hem fort för att kolla på finalen av Top Model. Och då kom  Jessica imn en stund och prtade så, va ett tag sen. Och sen kom Jennifer med. Sedan var det dags förm mig att nana.

Puss och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback