Bingolotto :)

Hej :)
Idag var det dags för Bingolotto kväll med Jenny och Micaela :)
Fast innan det så åkte jag och pappa bort till farfar och Margit och åt :) Gott :)
Sedan efter det ut till Överby en snabbis. Pappa köpte en jacka.
Och sen köpte vi en ljung till farmors grav. Och efter det åkte vi och satte den på graven. Det blev jätte fint.
Och en sån där fin krans med.
Sedan hem städade lite på mitt rum.

Micaela kom och hon satt vid datan lite haha :P För deras funkar ju inte :P
Efter det åkte vi ner till stan och mötte Jenny, och så köpte jag och Jenny dip och grönsaker :) Mums.
Fast den nya dippen vi smakade va inte god, tacka vet jag Ranch :D Skit god :)
Sedan hem, gjorde toast :) Gott.

Bingolotto började :D Hehe
Till en början gick det bra men inte sen mot slutet. Usch vad dåligt det gick haha, ingen av oss vann nått hehe.
Dålig stil av bingolotto tycker jag :P
Nu har Micaela och Jenny åkt hem, och jag sitter här och snorar och hostar, är sjuk :S Usch har nästan tappat rösten :S Hoppas att det blir bättre. För jag VILL träna :P Har inte tränat sen i tisdags :S

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback