:)

Hej.
Nu sitter jag här och skriver igen. fast det va ju ett tag sen har lixsom inte haft tid. Hehe

I helgen har det varit rätt lungt. Idol kväll i nfredgas med tjejorna. Och sen i lördags va jag uppe med tuppen haha :P Jag och Carro va ju och tränade kl:09.30 hehe Pigga :D
Först v ar det Bas/Puls och sen var det dags för gymmet :) Dubbelpass vettu hehe :P
Det va ju tur att det "Inte" regnade "så" mycket, det bara öste ner. Men vi kunde ju inte bryta trenden så vi stog där ute i regnet och pratade som "alltid" hihi. Har alltid så himla mycket att prta om haha. Även fast det bara öste ner, men som sagt vi va ju redan blöta för vi hade ju cyklat hem.
Sedan hem gjorde inget spec. ha jätte trött sommnade i soffan. Kollade på film och så. :) "A perfekt Man" Jätte bra film :) Sedan gjord ejag ost och skink paj gott det :) Sedan kom mamma hon hade varit i Gbg och köpt Julklappar. Och hade köpt Lussekatter :D Mums, och med Saffran i med :)
jag och mamma skulle kolla på film men båda sommnade efter halva film typ, och vaknade när den va slut :P

Söndag:

Bar det iväg miot IKEA med mamma och Emelie.
Jag köpte väll inget spec. Lite blommor tavlor och sånt. Och självklart "Benfri Kotlettrad mef Pommes Frites coh Bearnaise" Så himla god mat :)

Sen skulle vi ha oss en glass med på Mc Donalds i Ale, men NEJ där hade dem ingen :S Så vi fick ta det på Mc Donalds på Överby.

Sedan hem och tränade. Hem duschade åt och så. Va lite nervös, första dagen på praktiken idag. Som vi ska ha i 4 veckor. S: :P Höskolan :/

Måndag:

Första dagen gick la bra, det var ju inte jätte roligt men inte jätte tråkigt heller.
Får la se hur det går dem andra dagarna, det blir säkert bra.
Sedan fgick jag och Jenny en sväng på stan och så kom Micaela med.
Sedan bar det av till träning med Carro. Medel :)
Och när vi precis hade gått ut från omklädningsrummet och satt vid bordena utanför och sjöng våran fina sång "Zon zon zon" haha :P Så gick strömmen, såg nästan inget. Men i den stroa hallen funkade lyset men inte musiken :S Knepigt.
Sedan alltid mina och carros så bra låtar haha :P "Sexy boy" S"Sexy shos" "Sexy style" haha :P Och vilken va det mer. Jo just det ja haha "Dan, Dan, Danny Boy" haha
Och när vi satt där vid stolarna på Friskis och sjöng våran braiga låt "Zon zon zooonn" så gick helt plötsligt strömmen :S Knepigt, gymmet och lilla hallen var helt andmörk och vid receptionen med, men stroa hallen hade ljus men ingen muusik haha :P

Sedan cyklade jag hemmåt med Carro på pakethållaren för hennes cykel hade kedjan pajat på hihi.
Sedan var det hemmåt eller a först så stog vi ju vid Carros fina seten och pratade som vi "alltid" gör hihi. Men idag regnade det inte :P

Men nu sitter jag här måste ju lägga mig snart.Ska upp tidgit imorgon. Börjar jobba 07.00 usch, gå upp 06.00 :S Men sen blir det träning med Carro på kvällen med.

Ska nana nu.
Puss


Kommentarer
Postat av: Carro

haha ! "Dan dan danny boy !" såå jävla bra låtar vi greja igår gumman haha. Mer idag kanske ? vem vet vem vet hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback