...

Hej.
Idag har jag varit på praktiken, 4 dagen. Gått bra.
Efter att jag slutat så gick jag ner och kollade en snab bis på stan. Konstigt nog higttade jag inget.
Idag va jag och Carro och tränade, gymmet :) Skulle på Kibox egentligen,
men benhinnorna måste vilas. Skit ont i dem. och iaf, när vi skulle hämta skorna på träninge så står där våran kära "boombooms" haha :P mitt i hyllan haha, Såg så himla roligt ut, för det fanns inte en sko i närheten haha :P "Booombooms" är v åra gräsliga Puma skor haha. Men varma är dem.

"Booombomms"

Sen var det hemmåt åt, pappa hade gjort Pommes frites oh Bearnise sås. Mums :)
Sedan ringde Jenny, oh vi pratade en bra stund hehe :P Vilket skrattanfall vi fick, Haha.
Nu ska jag sova.

God natt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

haha fan vad kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback