Fikar

Dags för fika. Nu är farfar och Margit här och fikat lite. Har ätit.
Vaniljglass, chockladsås och strössel. Mums :)
Jag fåt ta det lugnt idag. Så jag blir frisk. Har varit sjuk hela lovet :S usch, det slår aldrig fel.
Skolan imorgon igen då, matte på morgonen, ska försöka komma i tid, det är ju inte min starkaste sida, att komma i tid, till mattelektionerna. Hehe :P Och efter matten har vi Svenska, projekt och företagande. Och sen lunch, och efter det samhäll. Sen slut för dagen. Men jag ska tillbaka till skolan vid 15.00 igen för jag ska ha, utvecklingssamtal. Sen får jag se vad jag hittar på. Inga prov den här veckan iaf. Gött. Men vi ska nog kolla på film tror jag två gånger denna veckan med, me skolan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Bloggtorka eller? :P
Mer uppdatering här tack :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback