Hej

Hej.
Nu har jag inte skrivt här på ett. Våran telefon är sönder :S har varit sönder i en veckan nu :S Då funkar inte datan heller. Höslovet var bra :) Gött att vila ut ite hehe :P
Nu sitter jag här på lektion. Projekt och företagand :P Fast tar det lite lugnt från jobbandet. Hehe
Håller på med Rosa Boken.

Igår va jag och jenny på stan en snabbis kollade lite. Köpte slingor till mitt hår. Färgade håret häromdagen och så gjorde jag lite ljusa slingor i. Sedan skulle jag tränat egentligen, men det blidde inte så.Åkte ut en snabbis till Överby med pappa och farfar. Köpte inget. Men klackade om mina skor för jag råkade trampa av den :S Sedan hem kollade på fotbollsgalan :D Henrik Larsson fick pris :D Yes Tidernas bästa mål :D

Sedan lir det träning då Hehe :)

Ska jobba lite nu :P


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback