Idol :)

Hej. Först idag så gjorde jag mig iordning och sedan väntade jag på mamma så åkte vi upp till Anna och hämtade mitt fritidskort :) Körde lite fel hehe. Men sen hittade vi :D

Sedan hem tog bussen snabbt till siba jag och Micaela, där mötte vi Jenny, Kollade lite i affärer, Jenny skulle köpa present till Lucas.
Köpte lite godis med, till våran IDOL Kväll :D
Efter det hem och så skulle vi sjung singstar haha :P Men det blidde inte så. Hehe kikade lite TV hehe :P
Sen kom Johanna vi gick ner till Hemköp och köpte Kyckling hehe :P Och sen kom Emelie.
Dags för IDOL hehe :) Fredagens Höjdpunkt och Danny :D BÄST.
Sitter här nu och väntar på resultatet hehe :P Johan eller Cicci åker nog hem idag :P
Imorgon blir det Bingolotto kväll med Jenny och Micaela, kanske Emelie med. Hoppas vi vinner :D


Ska kolla på Idol nu, ska kolla idol nu igen. Röstningen.
Puss Så länge.

Danny :D Hur kunde han åka ut?!?!?!
Update.

Hur i helvet kunde Danny åka ut :S Asså det måste vara något fel.
Cicci eller Johan skulle åkt ut, dem kan ju inte en sjung. Någonting måste vara fel. jag kan inte förstå att han åkte ut :S Det var ju Danny som va höjdpunkten i hela Idol, inte lika roligt att kolla längre :S Men Erik är ju med bra.
Nu får jag heja på honom.
Men åhhh blir så förbannad han kan inte åka ut. kan inte fatta det :S

Idol Kväll Danny fansen :)
Jenny, Johanna och Jag. Danny Fansen :P
Och nu börjar jag få mer ont i halsen också. 
 

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller me elin, det e så jävla sjukt att han åkte, kan inte fatta att folk röstade på cissi och johan istället för danny.....puss

2006-11-04 @ 00:06:22
Postat av: Carro

Usch, Danny skulle inte ha åkt. Nu snackar dom jue om att det blev fel i röstningarna och sånt. Måste jue vara så! Hoppas Danny kanske kmr tillbaka ;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback