Kalas

Hej.
Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma hem från jobbet.
För då ska vi iväg till mormor och morfar, för morfar fyller år idag :D
Har varit en snabbis på stan idag med, med Jennifer. Vi kikada runt i Trollhättans "alla" affärer haha :P
Funderar på om jag ska färga håret brunt :s Kan inte bestämma mig :S Beslutsångest :S
Får se hur det blir med den saken.
Fy fan vad kallt det är ute förrästen :S Uschiamig :S
Men igår kom det snö :D Så mysigt :)

Ska gå och göra mig iordning nu.

Mm gott med smörgåstårta :) Trevligt hemma hos momor och morfar :)
Folk kom och gick. Sen när det va dags att åka hem var det ju iskallt ut :S halkade nästan med
kartongen med smörgåstårta och tårta till farfar och margit Hehe :P
Sedan var det att lämmna det och sedan köpa halstabletter och tidning :)
Och hem åt räksmörgås :D Gött.


Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback