Onsdag.

Igår:
Igår andra dagen på praktiken. Det går väll hyfsat bra, det tar ett tag att komma in i det men men.
Efter jobbet gick jag till stan en snabbis och Köpte Voltaren till mina stackars hinnor :S Usch har jätte ont i benhinnorna. Shit jag var värsta trött och sleten Haha :P Sedan var det hemmåt med bussen, gjorde mat till mig och pappa. Sen tog jag cykeln till Carro, trot eller ej, men det var dags för träning haha :P
Sedan hem, åt och lite sånt, man hinner inte med så¨mycket nu på dagarna eftersom jag börjar så tidigt måste jag lägga mig tidigt med :S Annars orkar jag inte upp.

Då var det onsdag idag, tredje dagen på prktiken.
Stekte pannkakor idag :) Mums. Och gjorde massa annat. Jag cyklade hemmåt. Och så åkte jag och pappa iväge, och kikade lite ute på Överby. Hittade inget spec, faktiskt. Blomsterhallen och så, köpte fina blommor. Hem snabbt för att se på förkväll haha :P Danny var ju med :)
Sedan var det snabba ryck, skulle ju varit hos Carro halv sju, för vi skulle träna :) Aerobic/Step, haha fan vi är ju riktigt grymma på det haha :) För en gångs skulle så va det ju jag som va sen hihi, det brukar oftas vara Carro som är det haha :P
Sen hemmåt. Som alltid skämmer vi ut oss, haha :P Och i tisdags sa Carro det nu har vi inte gjort bort oss på länge Elin. Men det tog inte lång tid haha. "Asså Elin du är bara för mycket, föööör mycket asså."  haha.
Älskar denna replik haha :P  Tyvärr Carro du kommer alltid få höra det Haha :P
Cyklade hem och åt och så, som dem andra dagarna typ, måste i säng tidigt så jag orkar :S

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa numera är det jag som är duktig ;) mohaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback