Annandag Jul!

Hade sagt till mamma att vi skulle åka ut tidigt idag till Överby, vi skulle gentligen åkt vi tio, men problemet var att jag visstråkade vakna tio. Kollar mobil och ja trackad, 6 sms haha. Ringde Ida och bestämde att jag och mamma skulle hämta upp henne vid 11 ungefär och vidare till Överby. Där var det MASSOR av folk, men ja vi fick allt köpt lite granna. Jag köpte bla, linne, tröja, naglack mm, (Kolla inlägget under) Pappa kom och hämtade oss vid halv tre, coh hem till mig. Och då skickar Carro precis sms att hon slutar halv fyra så aj det var inte mer än hem och sedan ut till Överby igen. Bytte ett par byxor och sen hämtade vi upp Carro coh vidare till Drivinen på Mc Donalds, sen skulle Carro hem och hämta "Gucci" sen till Coop och köpa lite godis :D Hem till mig igen och efter en studn kom även Jennifer, och den tönten va så brun, fyy. Kikat på "En prinsessas dagbok" Har ju iofs sett den massa gånger men den är ju så bra. Körde hem dem vid kvart i tolv och ja nu äör jag hemma. borde lägga mig. Men ja det blir väll snart. Natti natti! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe jag undrar vem som trackade dig så på morgonkvisten (a)? mohaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback