Första Advent !!

Första Advent idag, herregud vad månaderna går snabbt nu, känns inte som det va längesän som det va Augusti och man började skolan.

Gick upp vid 11 tiden idag. Och ja segade mig rejält där på förmiddagen. Packade ordning och lite så. Vid två tiden tog jag bilen ntill jobbet. Samma idag dukning och så som skulle göras. Vid 3 kom gästerna och ja det flyt på bra idag med. Mycket städning och så efteråt så slutade vid 7 tiden. Hämtade mamma så hon körde mig till stan så jag fick hem min cykel. Och nu är jag hos pappa och har packat det sista, ska snart dra mig bort till mammsen. Blir vatt bara ta det lugnt och kika lite TV, är otroligt trött somnar väll rätt snabbt kan jag tänka mig. Jobbigast på kvällen när man ska sova för då tänker jag på det som hänt, och det blir bara jobbigt. Man mår inte bar av att tänka på det för mycket, men det bli ju så. Men man får göra det bästa av situationen. men inte så konstigt kanske, kom hem vid halv fyra gick inte och la mig förräns fyra och somnade kanske halv fem :/ Och upp vid elva. Men men så är det. Nu ska jag dra mig. Ciao!

image496
När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla människor glädjas
att fira få advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback