Fredag Kväll

Åkte och köpte lite godis, och sen hem igen. Vid halv åtta tiden tog jag bilen ner till Carro och där var även Ida, dem körde charader, så ja det blev fortsättnig när jag kom haha riktigt kul. Men vid 8 började ju Idol, så då blev det att vi kikade på det. Amanda och Marie var bäst. Okej Andreas han kan sjunga men inte lika bra som Amanda och Marie. Jennifer kom även efter ett tag med. Så det blev Tv-tittande ochh massa tjöt, som vanligt :P Sen blev det dags för utrsötningen, och första person att gå vidare var....? Marie!! Och alla skriker, haha :P Nästa peerson som går till final i globen nästa vecka är? Amanda!! Dem två förtjänar att vara där, även fast jag fortfarnade stör mig på att Daniel åkte ut förra veckan. Efter Idol blev det mer tjöt men vid halv tolv tiden var det hemgång. Somnade nog ganska snabbt tror jag.Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback