Fredag!!

Var hur trött som helst imorses. Vaknade 8 men jag var hur trött som helst jag orkade verkligen inte gå upp. Så ja gick inte upp görräns tjugo över 8, och börjar halv tio. Smart Elin!!  Så jag fick snabba mig riktigt rejält. KOmmer till skolan och upptäcker att jag ahr glömt kockrocken hemma, inte en enda i skolan så ja det var bara att springa hem och hämta. Tillbak till skolan och ja. Har hjälpt till lite överallt med maten/desserterna idag. För det va tävlingsmatlagning och min "tvälings" kompis va inte i skolan idag såhjälpte till lite överallt. Inte gjort speciellt mycket. Tog lite lunch. Varit så himla trött idag haft sån energi. Alla va hur trötta som helst på dryckeslektionen och lärarn fick pnaik på oss haha :P Viktors himla bra kommentarer hela tiden. Läraren säger ja men om jag kommer med glasen vartifrån kommer jag då? Jag svara snabbt, ja men där man kommer ifrån såklart! Hela klassen satt och gapskratta. haha så kul, inte så roligt när man berättar det, men skulle man hört det, ja då skrattar man haha. Slutade vi två tiden och är hemma nu.Ska iväg och jobba vid 6 Så får väll se när man kommer hem ikväll. Missar ju Idol finalen. Och nu när det är så spännande med. Men får väll spela in haha. Lär ju få reda på det på jobbet vem som vinner iaf :PJag vet ju någon som inte kommer kunna hålla tyst!! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur länge ska du jobba idag? Tråkigt att du missar das final :(.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback