Fredag!!

Ställer alltid klockan på halv åtta men ja när gick jag upp tro? Kvart över åtta, snozade i en trekvart. Men jag han i tid såklart :)  Va i dessert gruppen idag. Så jag har gjort sjukt mycket chokladbeskvier, men även hjälpt till med lite annat smågodis och ja va nisse idag med och fyllde på mat och så :D Jag och Sara skulle köpa polkagrisar som man kan skriva en hälsning på eller nått haha :P Men blev aldrig så. Dagen gick riktgit snabbt. Slutade vid halv tre, så jag och Jenny gick till Statoil, mötte pappa där och sen var det bara att välja ut en fiiin gran :) Jag fick välja och gubben som sålde granarna tyckte jag valde en fin gran, coh sa åt mig att vattna varje morgon och kväll !! Så nu får jag väll sköta det så den INTE barrar. Gick upp snabbt och jag bytte om och så sen åkte jag och Jenny ner till stan och kikade lite. Fick köpte ett naglack, och Jenny julklapp till sin mamma. Körde henne till tåget för hon skulle iväg och jobba.

Jag åkte vidare hemmåt
och ja försökte plugga lite. Men det gick ju som det gick. Vid kvart över fem cyklade jag ner till jobbet, emn när jag kommit till skolan funderar jag på vart jag har min mobil? Letar överallt, hittar den inte, skyndar mig hem igen kommer till teappen, känner i ena jackfickan, och där liggerden. Jag hade alltså cyklat hem igen i onödan, stressat och haft mig. Men kom till jobbet i tid iaf. Alla 80 gästerna kom vid 6 tiden. Massa tal och sånt innan dem började äta. Albin och Kristoffer hade ju vattenkrig med haha, klockret :P Var trött men ändå pigg haha :P Spelade mycket bra musik ed så ja, när det var das att bära ut grejer han man ju med att sjunga och dansa lite på vägen :P Slutade vid 1 och då cyklade jag hemmåt. Grejat iordning lite, försökt plugga, men ofta man får in nått klockan två på natten :O? Så nu får jag nopg ta och lägga mig. Imorgon bitti bli det träning halv tio. Jag kommer förmodligen vara hur trött som helst, så ja god natt nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback