Fredag!!

Upp och hoppa tidigt idag. Eller ja vaknade ju vid halv tio men gick inte upp förräns elva halv tolv. Gjorde mig iordning och så. Vid 1 åkte jag och pappa och hämtade upp Sara och han körde oss vidare ut till Öevbry. Fick köpt mig line coh trosor, så något fick jag allt med mig. Va på Överby ett bra tag. Men vid tio överby 4 tog jag bussen till stan ochja naturligtvis när 65 kommer till stan åker min buss. Så får vänta tills 48 men kikade runt en snabbis i stan med. Gick till mamma en sväng och pratade med henne och Emmelie en bra stund. Vid 6 tiden åkte Emelie och jag ochh amma kikade ågon film som va på TV "Dunstin checkar in" har sett den förut men den är bra :D Somnade en timme ungefär när den va slut och sov tills typ kvart i åtta eller nått. Men det va allt skönt att vila lite. Gick bort till pappsen vid halv nio tiden köpte med mig baguett och tacosdipp och gurka, så ikväll blev det skagenbaguett och sen kikad ejag lite på TV och då fick det bli lite "snacks" till  TVtittandet" Bara tagt det lugnt ikväll. Är rätt trött. Men ändå inte, men snart ska jag allt lägga mig. Imorgon bär det av ner till Gbg med mammsen och pappsen och hälsa på syter och Bobby :) Och snart blir jag moster :) Inte lååångt kvar!! Bebis kan komma när som heslt, men får hoppas den stannar i magen tills efter nyår, så bebis inte föds på nyår, inte så kul att fylla år den 31 December direkt. Men aj iallafall jag blir moster, snaaart!! Ska bli så kul :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback