Julafton!

Dagen började med juljympa. Så jag åkte och hämtade Carro vid tjugo över 10. Och idag tankade jag för första gången själv haha :P Inte svårt direkt, men har aldrig gjort det förut haha!! Eller jo bara när det va moppetider ;)
Till träningen iaf. Tradition lixsom, man kan inte missa jympan på jul! Blev ett par skrattanfall där, och bäst var ändå "Ta två betala för 1" Synd bara att ingen fattar vad som är klu med det hela, men ja Carro började iaf gapskratta. Haha. Jymopan var lsut vid tolv och dåvar det frukt efteråt :D Sen släppte jag av Carro coh sen vidare hem och duscha och göra mig iordning. Ut till MAXi och handla lite snabbt, sen till Jenny och lämna och hämta present :) Se vid två åkte jag och hämtade farfar och Margit och vidare upp till stugan. Vid 3 kom resten av släkten och det blev mat vid halv fyra ungefär. Och man äter ju alltid fööör mycket mat!! Så efteråt är man så mätt så man nästan spyr. Blev risalamalta och sånt till efterrätt, så gott. Julklappasöppning, är nöjd med det jag fått :) Vid 7 tiden började de dra sig hemmåt, jag åkte emd hemmåt, medans mamma och pappa var kvar och fixade med det sista. Hem och packade och så, är ju hos pappa den här veckan. Så det blir ju packning varje söndag fram och tillbaka. Men så är det. Ciao!

God Jul till er alla!!

image509image510
image508

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Hoppas att du haft en bra julafton! Vad var din bästa julklapp? :)

Postat av: Carro

hahahahahahahahahahah jag döör! fan vad kul :D!

2007-12-25 @ 10:50:31
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback