Juldagen!

Måste bara börja med att säga att jag tycker att Juldagen är den tråkigaste dagen på hela året. Allt är stängt typ, och ja den är allmänt seg iaf. Så ja på dagen segade jag mest och bara tog det lugnt, sov ut riktigt länge igår, tolv vaknade jag, och gud vad skönt det var att sova ut. Känns som jag inte gjort det på år och dar. Så ja det blev en välförkänt sovmorgon.
En månad sen!


Vid halv tre åkte jag och pappa bort till f
arfar och Margit och fikade hos dem. Det blev god tårta och dricka :) Sen vi halv fyra åkte jag och hämtade Carro och vi åkte sedan vidare för att hämta Jenny, vidare till första MAXI för att köpa pepparkaksdeg, men det fanns bara en deg där, så vi tänkte att vi går till Coop istället, men där fanns det inte någon deg alls :O Så ja köpte grejer till Tacos istället. Men tillslut fick vi tag i en deg, det var det endas som fanns kvar på Hemköp med. Hem till mig och så gjorde jag och Jenny iordning tacos, blev gott som vanligt :D Närmaten var klar och vi hade ätit var det dags att börja baka pepparkakor då :) Första gången iår som jag bakar pepparkakor faktist. Julkänsla får man allt pepparkakslukt och massa julmusik :) Blev riktigt goda pepparkakorna :) Kikade på massa gamla kort och videos, "åh dem här tar jag, jag samlar ju på kapsyler" haha, klockren!! Vid halv tio åkte Carro hemmåt, och jag och Jenny kikade lite TV :P Men vid halv elkva bestmde vi oss för att åka ner till stan och till Olearys. Massa folk, men som tur va så fick vi komma in den så kallasde VIP vägen haha :P Väldigt mycket folk. Blev lite dans och ja massa tjöt som alltid haha :D Vid 1 stängde det så ja då var det att dra sig, jag, Jenny och Lucas gick och pratade med Dennis och Linus och där blev vi kvar en stund. Jag och Jenny var duktigt och drack inge. Skulle köra Jenny och Lucas hem, men ja det tog en stund innan vi kom till bilen. Men ja var väll i stan iegn vid kvart över två. Då hämtade jag upp Erik och Viktor och körde dem hem till Erik, sen fick jag åka hem och sova. Så är det när man har bil och körkort, då får man allt ta och köra :D Var väll hemma sisådär kvart i tre, somnade nästa dirket. Ciao!

image513

Kommentarer
Postat av: elin

så fina grejer du fick dig köpt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback