Lördag-Söndag

Lördag: Fösökte sova så länge jag kunde. Men ja fick allt ta och gå upp vid tio tiden. Patade i telefon i omgångar, först med Carro och sen Jenny i hundra år. Vi bestämde iaf att vi skulle till siba. Så ja pappa körd emkig till Överby och där mötte jag Jenny och hennes mamma. Letade presenter och ja hittade faktidkt ett åpar grejer som tur va. Jennys mamma drog sig hemmåt, och jag och Jenny kikade vidare för vi va inte klara. Tog bussen hem vid halv fem. Eller ja först till stan och sen hem. Syster och Bobby hade kommit med så ja det blev tacos och så. Somnade en stud i soffan för va så sjukt trött. Men piggnade till sen och då färgade jag håret och sen bakade jag lite. Kollade på massa gamla filmer sne amn va liten och vid tolv tiden avr det läggdags, somnade snabbt.

Söndag: Middag på koppargrillen med mamma, pappa, Linda, Bobby, farfar och Margit. Gott med lite varition inte mer julmat haha ;) Jag och mamma åkte vidare till Överby och dör va vi kvar ett bra tag. men fick möpt mig julklappar iaf. Åkte hem och släppte av mamma och sen tillbaka till Överby. Köpte lite till. Mötte Mikaela och vi kiade lite till, hon fixade sitt abonnemang grejs och sen körde jag henne till stan. Jag åktev idare för att handla lite. Bla piffikrydda, men det fanns varken på MAXI, Coop eller Kvantum. Var uppe i stugan vid 7 tiden.Har bara tagit det lugnt, bakat lite julgodis och så :) Myys! Snart ska jag och mamma åka hemmåt.

Imorgon är det JULAFTON!! Först blir det träning Juljympa vid11 med Carro på friskis, tradition :D Sen blir det snabbt upp till stugan och hjälpa till med julmat och allt sånt. GOD JUL!!


Kommentarer
Postat av: Carro

japp! imorgon blir det jympa :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback