Lördag!!

Hade ställt klockan på kvart över åtta :O Vem gör det en lördagsmorgon. Jag!! Men ja somnade naturligtvis om och vaknar vid fem övber nio. Snabbt, snabbt upp och hoppa, i träningskläderna och ta cykeln till träningen, Bas/Puls pass. Efter det hemmåt. Ut med Hampus i regnet, det bara öste ner verkligen. Sen upp snabbt duacha göra sig iordning. Vid halv ett cyklade jag ner till stan mötte Jennifer. Och idag fick vi ta bussen till Övereby, för bilen vägrade starta :( Men iaf. Åkte dit, Jennifer köpte present till Moe. Och jag fick nöja mig med en plånbok. Åkte hem vid halv tre tiden. Gick till Jennnifer en stund innan jag skulle jobba vid 4 tiden. Massa tjöt :P Gick bort till jobbet, ochb det vara bara att börja fixa iordning med allt som skulle fixas. Bord, dukning, och ja allt det. Vid sju kom alla gästerna, det va endel folk. Fixa vad dem skulle ha och dricka och så. Dem började dra sig rätt tidgt iaf. Kanske vid tio tiden. Och då var det bara att fixa iordning duka bort, disk och allt sånt. Slkutade vid halv tolv. Gick förbi Olearys och pratade med Sara en stund. Sen tog jag cykeln hem. Men när jag är påväg hem ringer Joakim och frågar om jag inte är på Olearys, men jag bestämde mig för att åka dit. Lång kö, men ja jobbar men det fixade sig ändå, tog bara VIP vägen ;D Väldigt mycket folk iaf. Träffade Johanna och Mikaela där och sen kom även Joakim och hans kompis, så fixade in dem med. Sen var det dans, dans och åter dans :D Vid två tiden stängde det ju, och då va vi väldigt hungriga, så efter en stund så fick vi änligen våran mat. Men ja när vi står i kön till Tre Luckor så kommer Max och ställer sig vid mig och Mikaela när vi ska handla, han ska inte ha nått men bara ställer sig där och pratar, och det törde sig en i kön bakom sig på så, ja naturligtvis blev det tjafs och slutade med bråk. Eller ja bråk och bråk men ja, det såg faktiskt lite kul ut därbland. Jag och Johanna stog och åt och så ser vi Mikaela springa runt med väska, mat i påse, kamera runt halsen och en mosbricka i handen, haha. oTa det här skrek hon så ja där stog jag och Johanna med allt haha. Det löste sig iaf som tur va. Vid 3 tiden mötte jag mamma, Cicci och Lars och tog taxin hem :) Jag var das kartläsare iaf, sa vart bilen skulle och ja, han rundade faktiskt inte mittlinjen ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback