Lördag!!

Jobb, jobb och jobb. Började vid 6, det mesta var klart så ja det var egentligen bara att vänta in gästerna. Dem kom vid sju. Inte så himla mycket att göra, lite dryckesbeställningar och fixa det och så. Det flöt på rätt snabbt. Slutade vid 12 var hemma kvart över typ. Kikade på idol finlaen, mamma hade spelat in :) Men somnade så såg aldrig hela. Och Marie vann. Hon förtjänade att vinna, hon har verkligen en väldigt bra röst.

Hade ställt klockan på kvart över åtta. Kikade klart på resten av Idol och sen vid nio åkte jag iväg till träningen. Bas/Puls som alltid på lördagmorgonen :) Hem sen och ja tjötade i tel ett tag som vanligt, sen försökte jag även plugga lite, men det gick ju mindre bra. Varit ute på Överby med Carro och Ida, vidare till stan och där gick vi och kikade runt ett tag. Men ingen utav oss hittade nått. Nu är jag hemma och ska göra ordning lite mat. Och sen börjar jag jobba vid 5. Mycket folk som skulle komma idag hörde jag, så det blir nog stressigt. Men det är bättre än att inte ha nått att göra iaf :P Beroende på när jag slutar kankse det blir Olearys, men det återstår att se är säkerligen ganska trött kan jag tänka mig. Så isåfall blir det lugt :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: jag ska ha kalas hos mamma idag (med min bror,mormor) förra veckan så var det pappas släkt :P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback