Lördag!!

Mina inlägg börjar alltid. Ställde klockan på... Så idag får jag väll såga något annat då :)

Gick upp nio. Och stress iväg till träningen, där var det dags för jympa Bas/Puls julpass idag :) Så man fick lite julstämmning :) Efter träningen gick jag och köpte mig lite gröt, blev så himla sugen på det, gott gott :) Hem coh göra sig iordning, vid kvart över tolv åkte jag och hämtade Ida och vi åkte vidare ut till Överby. Ida fick köpt sig en juklapp till sin pappa, en NOSE-TRIMMER haha :D (Nästrimmer) Jag letade present till jobbet, och hittad einget, så ja fick åka vidare till stan och där hittade jag en julklapp som tur va. hem till mammsen en sväng och sen hämta lite grejr hos pappa och vidare ner till jobbet. Började vid 4. Duka, vika servetter osv. Vid 7 kom gsterna och då avr det mat dricka och allt sånt som skulle fram och fixas och ha sig. Massa tal och lekar hade dem för sig och så :) Kul :) Vid halv ett började dem dra sig. Bort med glas, flaskor, och fixa och så. SLutade vid 1. Gick ner till Olearys och där kom jag in direkt, vakits kände igen mig, jobbar jui på stranna lixsom haha ;) Träffade Sara, JOhannaoch Mickaela, och sen även Ereik och Anna strosade runt där inne ens tund ochmassa dans, haha jag, Anna och Erik var dem sista på dasgolvet typ haha :P Vdi två stängde det ju så bara att dra sig utåt, natunligvis ska det bli bråk och allt sånt. Men ja det löste sig tror jag. Körde hem Erik coh hans kompis, och var hemma vid kvart i tre. La mig nästa direkt var hur trött som helst. Ciao!

image507

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback