Måndag!!

Ja dryckeslektion var första lektionen då. Sen skulle det egentlitgen ha varit Religion men oj vad synd, läraren kom aldrig så blev ingen lektion. Tur det, för religi0on är bara fööör tråkigt!! Det blev lunch istället, och ja satt ett bra tag i maten, Joakim kom med så fick sagt Grattis till honom, han fyllde ju 18 igår Grattis :) Hjälpte Eeva med hennes bloggdesign. Sen vid halv ett var det dags för mentorstid och sen Gastronomi. Och idag skulle vi laga pressylta och leverpastej. Och ja Jenny våran pressylta blev ju faktiskt bäst, eller hur? Haha. Sen var det dags att göra leverpastej, och tack gode gud för att jag inte gillar/äter leverpastej, för efter att ha gjort det skulle jag nog slutat äta det direkt :P Blev lite vattenkrig med haha, synd. Och Eeva skulle ta en sån där disksvamp och skvätta vatten på mig, och vad är det på den då? Jo LEVERPASTEJ, såå vidrigt. Så ja hade det i hela ansiktet sen. Fräscht!! NOT! Men ja leverpastejen blev iaf bra :P Slutade vid halv fyra tiden. Jag och mamma skulle byta vinterdäcken på bilen, men ja mamma fegade ur och trodde inte vi skulle fixa det så det blev inget med det. Blev lite kaos sen. Så ja dagen blev inte som planerat. Åkte och handlade och sen fixade jag och mamma julstjärna och sen ljusslingan och det på balkongen, blev jätte fint!! :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha men elin va inte så negativ, lever e nog bra för hyn ska du se ;) visst blev våran bäst :):)

2007-12-04 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback