Måndag!!

Sovmorgon idag till halv tio. Riktigt skönt det. Räckte med att jag gick upp vid 9, var hur snabb som helst idag :D VBarndrade iväg till skolan, och idag var jag till och med i tid :) Det ni mina kära vänner det är bra gjort av mig :) Hade läxförhör då på dryckeslektionen och ja det gfick ju som det gick, Nä då, men det gick ganska bra iaf. Han ju inte plugga så mycket och igår fick jag verkligen inte in nått när jag satt här och försökte plugga :/ Sedan var det dags för religion. Och efter det lunch. Har bytt lite dagar på julbordet i skolan med. Skulle jobbat kväll på fredag i skolan men går inte jobbar ju du så fick ändarat det som tur va. Så blir dag på tisdag, kväll på onsdag, ledig torsdag men iaofs så ska jag kanske jobba då med men, det blir bra, sen dag på fredag och då ska jag även jobba på Stranna med, så det blir dubbelt med julbord :D

Nästa lektion var iaf Gastronomi,
och idag har vi gjort SJUKT mycket laxpate, hur mycket som helst. Och vem hade massa energi som vanligt på måndagar då? Jo jag. Jag sprang runt som en galning överallt haha. Och det var mycket som va sjukt gott, sjukt mycket av det och det, sjukt bra. Haha Sara fick ju panik på mig där ett tag haha, synd!!
Slutade iaf vid fyra, och nu sitter jag här. Ska snart börja göra knäck :D Julkänsla på hög nivå :) Sen ikväll blir det träningmed Carro. Hörs sen. Ciao!
image502

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback