Onsdag!!

Jadu hade visst glömt ställa klockan. Så där vaknar jag i panik vid 8, och börjar kvart över. Det vara bara att slänga på sig det som låg i närheten. Och gå iväg till skolan. Första och enda lektionen var drycker. Sen var det bara att cykla ibäg till jobbet vid tio tiden. Och ja där var jag kvar ett bra tag. Men det fanns allt mycket att göra. Massa varor att packa upp, laga mat, och sen fixa inför julbordet. Slutade vid fem tiden. Cyklade hemmåt, det regna hur mycket som helst ute, men det var bara att sätta sig på cykeln och cykla hemmåt. Eller ja förbi Hemköp och köpa ingredienser till Kussebullar. Så ja när jag kom hem bakade jag och mamma lussebullar. Pratade med Jenny en bra studn i tel. Sen var det bara lugnt och somnade rätt tidigt tror jag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

ha en trevlig eftermiddag :)

Postat av: Annie

Jag ville bara kika in och tipsa om min väns blogg som jag personligen tycker är galet bra.. Kolla in om du har tid vettja! http://FridahCharlotta.blogg.se .. :)

2007-12-06 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback