Söndag!!

Hade sagt till pappa att han skulle väcka mig senast halv tio eftersom ahn skulle iväg och så. Men han hade tydligen ringt massa gpnger både hem coh till mobilen, men jag har inte hört nått. Vaknade av att det ringer på dörren, cohd är utanför står Cicci, Elin det är pappa han vill prata med dig. Pappa: Jag har ringt massa gpnger, du sa ju att ag skulle väcka dig. Jag: Ömm, jag har inte hört att det ahr ringt (står och dunderar för mig själv, vilken dag det var, varför jag skulle upp osv, kommer efetr en stund på att det är söndag och jag ska upp och jobba 11) Shit det är verkligen läskigt när man får se, valrdens blackout, Jag kom verkligen inte på varför jag skulle upp lixsom. Usch usch. Men jaja, gjord emig iordning och fixade lite och så,cyklade iväg till jobbet. Det vamnliga, duka, och fixa så. Vid 1 kom gästerna. Och det flöt på riktigt bra. 

Vid fyra tiden va jag,
Albin och Petra så hungriga så Albin sprang iväg och hämtade Pizzor, så det blev Pizza sen, fööör trötta på julmat!! Ätit det i typ 2 veckor nu, så ja lite trössamt faktiskt. Så där satt vi coh åt och kikade på Kalle Anka samtidigt :D Sen var det bara att fortsätta med det som skulle göras klart. 6 kom gästerna, ch det va slkt till släkt och personal från både Olearys och Stranna så ja julmat, men nej jag orkade verkligen inte äta nått mer. Så fortsatte jobba.Tal och ja julklapp och stor Anthon Berg chokladask, med 1 kg choklad, inte dåligt det.  Vid nio var det klart typ. Så Stranna och Olearys folket gick vidare till Olearys och där var det julklappsutdelning och karaoke. Vid halv elva cyklade jag hemmåt. Ska sova nu snart, är trött men ändå inte. Prov imorgon med :/ Usch! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback