Sumering av veckan!!

Måndag: Efter skolan åkte jag, Jenny och Anna till siba. Hittade inte en enda julklapp tyvärr. Vi var helt lummig alla tre var hur trötta som helst och skrattade åt allt haha. Lämnade av Jenny och Anna och åkte vidare hemmåt. Var hemma vid 7 tiden. Försökte plugga lite till tprovet och packade även grejer som skulle med till mamma. Vidare till mammsen kikad elite på TV och bara tog det lugnt. Riktigt gött, var hur trött som helst. Men somnade vid 12 tiden kanske fösökte plugga lite men somnade visst med pappren ahha. Så ja där blev det inte speciellt mycket pluggat där inte.

Tisdag: Upp och hoppa prov första lektionen i idrott. Ochh jag hoppas det gick bra. Sen var det Svenska och efter det slutade jag. Åkte iväg till jobbet vid 11 tiden och va där till 3 ungefär. Sen hem snabbt snabbt. Köpa lotter och blommor för mormor fyller 69 år. GRATTIS MORMOR :) Va där en stund men vid halv ferm åkte jag hemmåt, gjorde mig iordning och vid 6 körde pappa mig ner tillstan mötte Jenny och Johanna och vi gick vidare till Villa Strann. Julbordssittning började 18.30 och ja det blev det massa god mat och så. Var riktigt kul. Mycket dans och ja. Slutet blev ju lite tråkigt, men det löste sig sen som tur va. Mamma kom och hämtade mig vid 1 tiden. Somnade nog nästan direkt när jag kom hem.

Onsdag: Julavslutning vid halv tio. men ja vaknade tjugo över nio, ovanligt att jag försover mig nu det senaste då. Typ varje dag, det är inte rba, men får ju aldrig sova ut så ja inte så konstigt faktiskt :/ Men han iväg till skolan iaf. Och där blev det pepparkakor och glögg i Restaurangen och sedan vidare till Aulan där det skulle vara julavslutning. Inte så jättebra iår men men. Vid elva lite mat och sedan åkte jag, Jenny och Eeva ner till stan. kikade runt där och försökte hitta julklappar, men det gick inget bra tyvärr :/ Jenny och Eeva gick och jag mötte Johanna och vi gick ett varv och kikade igen och sen gick jag vidare till jobbet, en timme för tidigt, men började tidigare istället, så det va ju bra det. Duka, duka, duka, vika servetter och massa sånt. Julbordssittning för Niesseelever, dem kom vid 7 tiden och då avr det mat tal och massa sånt. Men spårade ur i slutet, för det va nån/några som kastade sten in igenopm ett förnster så det träffade en kille, elelr ja antingen va det det som kastades eller glas från försntret som hamnade på honom, jag vet inte riktgit så ja det blev kaos där ett tag. För jag hade precis varit på toa och så ser jag en killa komma ochh det bara rinner blod från huvudet på honom, och ajg fick panik visste inte vad osm hade hänt eller nått ./ Fick prata med Ambulanspersonalen och ja stå dörrvakt tills det mesta hade löst sig, som tur va så gick det bra med honom. Jag tor det såg värre ut än vad det var. Blev mycket att städa och göra iordning så slutade inte föärräns 03.00 då hem driekt SOVA!!!!

Torsdag: Vaknar klockan 09.59 av att telefonen ringde. Tre samtal missade haha. Jag hade försovit mig!! Började nio egetnligen. Så fick skynda mig till jobbet, men han iaf någorlunda i tid. Inte konstigt att man försover sig, när man slutade 3 och börjar nio igen :/ Nathalie hade med försovit sig och hade ringt mig men ingen svarade så hon trodde jag hade försovit mig och det va aldeles riktigt för det hade jag haha :P Han iaf klart med dukning och det som skulle fixas innan gästerna kom. Rätt seg dag eftersom jag va så trött, blev visst lite matkrig haha :P Men kul va det. Slutade vid 4. Hem och ja hade tänkt vila lite men så blevd et inte, tjötade i tel ett himla bra tag. Men började iaf gör mig iordning och vid halöv åtta la jag mig snabbt på sängen för att sätta mobilen i laddaren och så råkade jag somna och låg och sov tills Jenny plingade på dörren, HEhe oj, hade visst somnat! Fick vilat i 20 minuter :D Fortsatte gör mig iordning och vid nio körde mamma mig och Jenny ner till Carro och vi gick och mötte Disa och serdan mötte vi upp dem andra. Lpz here we come, hahahaha!! Riktigt lyckad kväll, va sjuuukt kul. Massa dans, hade riktigt kul :D Vid två tiden stängde det ju så aj då blev det mat på Grillhouse och där blev vi kvar ett tag. Jag, Carro, Micaela, Mikaela, Sara och JOhanna kommer in på Grillhouse. Woooohoo!! Får med oss hela sstället och alla sjunger Wooohooo!! Tills dem som jobbar där säger till oss att vara tysta haha :P Jag och Micaela följade Carro hem och där uanför stog vi och pratade i nästan en timma tror jag, men vid tjugo över tre började jag och Micaela och gå hemmåt. Var hemma runt tjugo i fyra eller nått sånt. La mig och somnda direkt, hade visst prata med mamma med men det har jag inget minne av haha.


Fredag: Började jobba klockan 9 och ja försov mig faktiskt INTE. Duktigt Elin!! Men jag mådde ju kanske inte helt prima, men det gick över efter lite mat och vatten som tur va :) Vek sjukt myhcket servetter. Sista dagen, så det blev att städa lite, för nu stänger Stranna i 2 veckor ungefär. Fick med mig julskina och gröt hem :D Mamma hämtade upp mig och vi åkte vidare ut till Överby, mötte Sara där ochvi försökte hitta lite julklappar, fick köpt nån enstaka julklapp iaf. Fikade lite och vid halv sju åkte jag och mamma hem. Sen till stan igen vid sju och möta Jonna. Och vi gick vidare till Albin där även Christoffer, Petra och Nathalie var. Party för fulla muggar. Och dem försökte få i mig fisherman, emn nejtack, det hoppade jag. Det dög allt bramed Jul x-ider :D Glitter glitter!! Hade riktigt kul. Gick och mötte Jonnas kompisar och stog och tjötade med dem ett tag. Sen upp igen och efter en studund in til,sgtan upp igen haha. Vid halv ett gick vi vidare till Olearys, tråååkigt folk där igår haha. Jag drog mig hemmåt vid kvart över ett för jag av så trött somnade nästan när jag cyklade hem. Kom inteisäng förräns vid 2. Och somnade bums.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag orkade läsa allt haha ;)

Postat av: Ida

merry christmas :)

2007-12-23 @ 19:25:28
URL: http://wennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback