Tisdag!!

Får ju börja med att säga GRATTIS till Ida som fyller 17 år idag, Hoppas du får en trevlig födelsedag :)

Eftersom jag skulle ha bilen idag
så var det bara att gå upp klockan kvart över fem imorses och köra mamma och Snövit (haha ja hon kallas så, vet inte vad hon heter haha :P)  till jobbet, och när jag kom hem sen igen kunde ajg inte somna om. Så la mig i soffan och kikade lite på TV. Vid Sju tiden gick jag ut med Hampus, och det var ju verkligen hur kallt som helst ute. Fixade en ny skicka till bilen med massa julmusik. Sen göra sig iordning och vidare till skolan. Första och enda lektionen idag var Idrott och där var det bara teori, så började kvart över 8 och slutade tjugo över 9. Vid halv tio åkte jag och Jenny ut till Överby och blev frukost på Mc Donalds haha, en macka och varm choklad, gott :) Sen kikade vi i affärer, letade julklappar, men jag fick bara köpt en till mig själv, och Jenny fick köpt till sin lillasyster. Va på MQ i hundra år med, provade lite kläder och så. Så där fick det bli ett linne i julklapp till mig sjävl då som sagt. Åkte tillbaka till skolan och åt och satt i matslane ett himla bra tag, efter en studn kom Jennifer och hennes polers så att kvar en stund, Joakim kom med och han hade klarat teorin GRATTIS. Gick hem vid 1 tiden. Var otroligt trött, somnade en lite stund. Och vid halv tre tiden åkte jag och hämtade mamma och dem igen. Hemmåt och ja grejade lite och så. En gubbe från EM möbler kom med, för mama har köpt ny säng, men så va det skador på den så ja han skulle komma och ta kort och sånt. Vid fyra tiden kom Jennifer förbi en sväng med, kikade Idol som va på Tv :D Vid fem tiden cyklades det iväg till träningen. Medel 75 idag. Bara tagit det lugnt nu. Och nu blir det DH iofs har det redan börjat så. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

tack elin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback