Tisdag!!

Hej Jag heter Elin och kan verkligen inte komma i tid!! :P Idag hade jag ställt 5 alarm trodde jag. men det va visst bara 3 så dem klickade ag ju, och vaknar istället kvart över åtta, började halv nio. Snabbt snabbt!! Han i tid va i skolan 31 :D Har gjort sjukt mycket landgångar idag :D 60 stycken. Så jag har stått hela dagen med dem typ. Julbord i skolan nu då, så det är mycket som ska göras Landgångarna jag gjorde va till någon beställning eller nått tydligen. Slutade vi tre tiden. Gick hem och segade tills pappa kom kvart över tre körde han tillt räningen och sen åkte jag vidare till Överby, fick faktiskt handlat lite julklappar :) Mötte även Carro som slutat praktiken så vi kikade runt lite i affärer och jag fick köpte mig lite grejer.  Julklappar till mig själv bla men även till mamma faktiskt .) Så en julklapp avklarad iaf, inte dåligt det. Körde hem Carro och sen hämtade jag pappa och viare hem snabbt slänge i mig en macka på vägen enr till Carro. Vidare till träningen Medel 75 idag, stsa gången för terminen, sen är det dags för julschema :D Har mest tagit det lugnt. Kikat sista avsnittet på Desperate Housewifes med, spännande :) Borde sova för längesen, men jag här sitter jag.

Börjar 10 imorgon, och då är det
till Stranna och jobba lite, tills typ 2 för då är det ivdare till skolan. Och börja halv tre, sen blir det julbord HELA kvällen. Mamma, pappa och Linda kommer och äter hos mig imorgon :) Så då måste jag göra god mat ;) Men nu ska jag iaf gå coh lägga mig, så jag rokar upp imorgon. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja idag blir det allt work work hela dagen för dig :p

Postat av: Ida

haha en dag bara faktikst jag brukat blogga varje dag så det gör inget med en dag ;)

2007-12-12 @ 15:43:09
URL: http://wennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback