Torsdag eftermiddag/kväll!!

Gick till skolan vid tolv tidne och mötte Eeva och vi gick och åt mat, grööööt i skolan idag :D Första gåpngen i skolan jag blivit PROPP mätt. Åt massor gröt och hur många clemenetiner osm heslt, men ja vad såpelar det för roll, clementiner är sjuuukt gott och nyttigt :) Vid 1 hemmåt och hämtade lite grejer och sedan cyklade jag iväg till jobbet. Var rätt lugnt idag med. Skönt det, för jag va riktigt trött. Så ja det var att fixa rodning lite och så. Vid 7 kom gästerna och det va Amerikansk buffe idag. Så ja lite variation från julmaten :D Jag och Nathalie fick för oss att vi skulle blanda lite olika drinkar så ja det blev endel, bla Rosa Panterna :) Gästerna började dra sig redan vid kvart i tio tio, så då var det bara att duka av det som fanns kvar och städa undan och så, sen var det kart. Slutade vid halv elva och då var det bara att ta cykeln och cykla hemmåt. Va trött på jobbet, men när jag kom hem coh hade varit ute och cyklat hem då var jag pigg, så när jag skulle lägga mig så var jag inte trött :/ Så somnade inte speciellt tidigt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback