Torsdag kväll - Lipz!!

Åkte och köpte lite god kycklingsallad till mig och mammsen. Så ja åt det och kikade lite Idol :D Började gör mig iordning, lockade håret, och ja, smart som jag var så när jag skulle ta tag i locktången så tar jag på värmegrejen. Och brändemig rätt rejält, ringfingret har jag en stor blåsa på nu, och det gjorde extremt ont :/ Vid tio tiden körde mamma mig ner till Carro. Och vid halv elva gick vi mot Lipz, där var det inte alls någon kö som tur va. Men var väldigt mycket folk där inne. Träffade, Johanna, Mikaela och Eeva och massa andra folk. Det blev några cider och massa dans, träffade på massa trevligt folk där inne. När vi vid halv två tiden gick utåt så kommer det några Tyska killar och börjar prata. Johanna säger: haha, ni har så himla fula jackor, så fula jackor. Tyska killarna: Can you speak English!? Haha.
Dem tyska killarna till mig: Do you like Germany boys?
Jag: Ooohh noooo
Carro lite diskret: Men Elin dem är tyskar!!
Tyska killarna: You don't?
Jag: Yes, yes Germany boys, följta av ett väldigt skrattanfall. haha jag hade ingen aning om att dem var tyskar haha. Synd!
Mikaela skulle ju skämma ut oss med haha. jag säger ska vi inte säga hej då till S...? Mikaela ropar Hej då S... Hahahaha. Vem trodde hon skulle ropa det då? :P
Pappa kom och hämtade mig, Carro och Johanna och så körde vi dem hem. Sen hemmåt och ja var väll hemma runt kvart i tre. Somnade nästan direkt när jag la mig. En väldigt kul kväll :D Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carro

haha JA det var så pinsamt:P! men kul hade vi iaf & orka att han killen på slutet inte ens sa vad han hette. Vilken mes :p!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback