Torsdag - Lucia!!

Lucia idag då. Då skla det ätas massa Lussebullar, och mycket lussefirande. Inte för att jag ska se något Luciafirande, för jag missar det som är i skolan. Är ju ledig idag. Men ska iaf till skolan och äta gröt :D Det är den godaste maten i skolan på hela året :) Ja det är så tycker jag :D

Vaknade iaf vid halv tio. Och har bara legat i sängen och slöat och ja kikat lite TV, härligt med sovmorgon iaf :) Ringde från jobbet så jag ska börja jobba halv två istället för fem. Så nu blir det till att råplugga här på dagen innan jag ska till skolan och äta min älskade gröt då :) Så nu får jag allt ta och sätta igång. Hörs sen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

japp gröten var gör goood ;D

Postat av: Carro

kissar? haha
gröten är vidrig btw :p

2007-12-13 @ 21:00:49
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback