Torsdag!!

Svenska prov idag. Eller ja prov och prov, förberedelse inför Nationella provet vi ska ha i Svenska i vår. Det va den enda lektionen idag. Men det blev lunch i skolan och ja va kvar en bra stund. NJu är jag hemma och har grejat lite med designen som ni kanske ser. har tänkt göra om den ett bra tag, och har haft det klart men inte orkat sätta in och greja med färger och allt som ska fixas, emn idag blev det ändrat iaf. Inte klar än men en liten bit på vägen iaf. Ikväll blir det nog Lipz, ska bli kul. Väldigt mycket folk kan jag tänka mig, 3 årsjubileum tydligen. Men nu ska jag till mammsen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe jasså så du blev inspirerad av stilen^^ hehe. Än så länge ser designen bra ut hhe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback