Torsdag!!

Tog mig en rejäl sovmorgon, vaknade några gånger emellanåt men ja gick inte upp förräns halv två. Låg kvar och drog mig en bra stund, men det var riktigt gott det :) Men gick allt upp och gjorde mig iordning och åt middag, och vid kvart över tre åkte jag och hämtade Micaela och sen även Emeie och vi åkte vidare till Uddevalla och Torp :) Jag fick köpt mig en rosa glittrig väska från HM som ajg tänkte ha på Nyår, min nyårsoufit blir nju Svart paljettkjol, vitt linne, svarta strumpisar, så ja tyckte det behövdes en liten färgklick ;) Så det blir perfekt det :D Var hemma igen vid halv sju tiden. Och ja då tog jag det bara lugnt en stund och sen örjade jag göra mig irodning, och vid 8 körde papap mig till Mikaela där även Sara och Malin var, och efter ett tag kom äben Malin. Vid nio tiden gick vi in mot stan och sen vidare till Lipz. Va inte så mycket folk när vi kom ibörjan men ja efter ett tag kom det ju bara mer och mer. Var riktigt skoj, massa roligt folk där :P Och oj golvet råkade visst gå sönder haha :P Det ska ju faktiskt inte gå sönder när man står på det, men helt plötsligt brakar Malin ner i hålet där golvet gick söneder hehe :P Men vakterna fixade det som tur va. Vid kvart i två drog vi oss mot Grillhouse och åt lite. Synd att jag och Johanna var så jobbiga haha, synd. säger bara en sak "Höst" !! Haha fan va kul :P Stog och prata med massa folk uanför GrillHouse, men vid kvart i tre tiden börjad ejag tarva hemmåt. Och ja var hemm runt tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback