18-19 Juli

Onsdag: Pappas födelsedag :) Grattis Pappa. Gick upp vid halv tio tiden. Gjorde mig iordning och vid 11 den åkte jag och mamma till stugan. Jag satte igång ochh göra tårtan direkt, så det skulle bli klar i tid. Vid ett kom gästerna. Och det fikades och pratades. Jag åkte med farfar och Margit med hem. Väl hemma åt jag lite middag, mötte sedan Jenny och vi åkte vidare till Micaela. Emelie kom även sen också. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vid halv sju tiden cyklade vi ner till Hjulkvarenlund för det skulle bli träning. Jympa pass ute :) Alltid skoj. Det va mycket folk faktiskt, även fast vädret va lite ostadigt. Vid åtta ungefär vardet slut. Och vi cyklade förbi Hemköp och sedan hem.

Efter träningen cyklade jag ner till Jennifer, vi gick ut och promenerade lite mötte även Disa. Pratade med henne lite och så. Satte oss nere vid kanalen men det var såå kallt där så vi gick hem till jennifer. Skulle egentligen ha kollat på film, men det va så bra på TV, så det blev att vi kikade på några program haha. Vid 1 cyklade jag hemmåt. La mig direkt när jag kom hhem.

Torsdag: Vaknade av att klockan ringde 09.50. men låg kvar en stund. Och idag har jag bara tagit det lugnt. Men vid två åkte jag och mamma ner till stanoch kikade lite. och sen åkte vi även till Överby och kikade. Köpte mig inget speciellt idag faktiskt. Var hemma runt 5. Pratade med Carro en stund i tel med. Och sen har jag färgat mammas hår.Och det har tagit sin lilla tid. För först avfärgning och sedan färga det brunt. Det blir nog säkert bra :) Kvällen blir lugn den med. Men imorgon börjar Fallens dagar här i Trollhättan, eller ja, det har småstartat redan idag. Men imorgon startar det på riktigt. Ska nog kika lite på Tv nu och bara ta det lugnt. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Karin

lät som du haft det brA:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback