Fredag Kväll

Efter jympan, åkte jag hem och då hade mamma gjort iordning tacos :) Gott det. Gjorde mig iordning sen och vid 20.00 körde mamma mig ner till Carro. Vi gick vidare för att möta Ida, Emelie, Sara och Lovisa. Gick hem till Emelie, försökte koppla in Singstaret men det bara kronglade, men tillslut fuka det :) Jennifer kom vid nio tiden också.. Och då satte vi igång och sjunga, vi var i olika lag och så. Alla sjöng som galningar, och hur det lät, ja det vill jag inte ens veta haha :P Lite senare kom också Niclas och Erik, dem ville med sjunga, så alla sjöng. Vid ett tiden gick jag Jennifer och Carro hemmåt. Och jag och Carro stog och pratade ett tag innan min mamma kom.

Bilder kommer snart.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback