Fredag - Liseberg

Ja, det var bara upp och hoppa vid 11 tiden. Tog på mig träningskläderna och cyklade iväg till Carro. Biffade på rejält, och var där en bra stund. Cy klade hem och gjorde mig iordning. Åt middag och så. bara tog det lugnt.

Vid femtiden tog jag cykeln ner till stan och mötte Ida och Jenny på tågstationen. Vi tog tåget ner till Göteborg, tog spårvagnen vidare till Liseberg. Och innan vi hittade rätt spårvagn. Men vi kom fram tillslut iallafall. Gick en stund inne på Liseberg. Och spelade, men ingen vann något stort :P Ida var så nära att vinna Kexchoklad. Så hon blev gött förbannad, för numret brevid vann :P Gick vidare, spelade på lite olika hjul och så. Såg en riktigt snygging med, eller hur Ida och jenny. synd att vi glodde så :P Vid nio ungefär tog vi spårvagnen tillbaka nordstan. Åt lite och jag är så smart och duktig på att spilla. Så fick ketchup på min vita kofta :S Och chokladsås på byxorna. Hur lyckas jag :S Fråga mig inte. Vi gick bort mot stationen vid 22.00 stog och tjötade och larvade oss haha. Sen kom även Marcus. Tåget åkte 22.09 och då var det fortsatt tjöt, haha synd för dem som va med på tåget, dem måste tyckt vi va gött störande, synd :P Tåget var framme i Trollhättan 23.00. Vi gick vidare hem till Ida. Och där va vi ett tag. Pratade och
Pappa kom och hämtade mig halv två. Så körde vi hem Jenny med. Och snart ska jag lägga mig. Ciao!

image330image329image328 image327image326image325   

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en mysig dag!
Det är I don´t need a man med Pussycat Dolls :)

Postat av: Ida

haha så kul :p

2007-07-14 @ 18:05:26
URL: http://idawennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback