Fredag

Vaknade runt halv elva och hoppade i träningskläderna driekt. Pappa körde mig och Carro till träningen. Eller ja jag körde
ju men iaf :P Haha. Gymmade på riktigt bra, och vid tolv kom pappa och hämtade oss igen. Hem och duschade
och gjorde mig iordning. Åkte sedan ner och hämtade Jennifer och vi åkte vidare ut till Överby. Kikade runt lite där.
Men hittade inget spec. Vi tog bussen vidare ner till stan kollade runt lite där med. Hittade bara lite små
grejs och ett par skor :) Vi gick vidare hem till Jennifer och bakade oss en kladdkaka :) Den blev riktigt god. Yammi!!

Gick och mötte Carro och vi gick ner till stan (igen) :P Kikade runt lite tills det stängde och sedan mötte vi upp Ida. Jag coh Ida åkte hem till mig och käkade lite tacos, och hämtade lite grejer. Sen åkte vi ner till Carro igen. Där vi gjorde oss iordning inför kvällen. Vi gick bort mot Disa där även Jennifer var. Va där en stund. Började våran prommenad mot Stavre, men oj det var fel. För honom som vi skulle till som hade festen bodde tydligen
inte i stavre, det hade blivit missförstånd. Så vi fick ta en Taxi till Lextorp, och tillslut kom vi rätt. Det var väll skopj där. Rätt mycket folk så. Skulle tagit bussen hem igen vid 01.38 men vi missade den. Klantar. Så det fick bli Taxi igen. Var hemma runt två. Ciao! (B(Bider kommer)

Kommentarer
Postat av: Carro

frågan är om de där bilderna verkligen behöver läggas in ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback